Οδηγίες

Για να υποβάλετε μια Νέα Αίτηση, επιλέξτε τον τύπο της Αίτησης από την λίστα των διαθέσιμων αιτήσεων και ακολουθήστε τον οδηγό συμπλήρωσης και υποβολής.

Αφού συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία της αίτησης και επισυνάψετε τα σχετικά δικαιολογητικά όπου αυτά απαιτούνται, πατήστε το κουμπί «Υποβολή» και η αίτηση σας αποστέλλεται στον Φορέα μας προς διεκπεραίωση.

Σε οποιοδήποτε στάδιο συμπλήρωσης της αίτησης μπορείτε να αποθηκεύσετε προσωρινά την αίτησή σας ή/ και να μεταβείτε στην οθόνη προεπισκόπησής της πριν την οριστική της υποβολή επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης δεν θα είναι δυνατές περαιτέρω αλλαγές.

Το σύστημα ενημερώνεται αυτόματα για τις αλλαγές στην κατάσταση της αίτησής σας και εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία της διεκπεραίωσής της θα αναρτηθεί στην πλατφόρμα το ψηφιακά υπογεγραμμένο έγγραφο απάντησης.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη και το ιστορικό των αιτήσεών σας πατώντας το κουμπί «ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ» ενώ παράλληλα μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Συχνές ερωτήσεις

Μέχρι σήμερα, ο πολίτης ή ο εργαζόμενος έπρεπε να προσέλθει στο Νοσοκομείο Βέροιας και να καταθέσει αυτοπροσώπως αίτηση στο κεντρικό πρωτόκολλο, προσκομίζοντας παράλληλα και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.  Μετά την διεκπεραίωση της αίτησης του έπρεπε να επισκεφτεί ξανά το Νοσοκομείο είτε ο ίδιος,  είτε δίνοντας εξουσιοδότηση σε άλλο άτομο για την παραλαβή της βεβαίωσης του. Με το νέο σύστημα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων οι πολίτες και οι εργαζόμενοι αποκτούν ψηφιακή θυρίδα που λειτουργεί ως ο «ψηφιακός χαρτοφύλακας», καθώς εκεί συγκεντρώνονται τόσο οι αιτήσεις, τα δικαιολογητικά αλλά και τα τελικά έγγραφα που εκδίδονται από το Νοσοκομείο.  Αυτή η εξέλιξη θα επιτρέψει σε πολίτες και εργαζομένους να έχουν άμεση πρόσβαση στα έγγραφα που εκδίδονται από το Νοσοκομείο χωρίς πολλαπλές φυσικές επισκέψεις στα αρμόδια γραφεία

Μπορείτε να κάνετε είσοδο στην υπηρεσία εισάγοντας τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.

Για να κάνετε μία νέα αίτηση, καθώς και να δείτε την πορεία της, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Αφού πατήσετε το κουμπί Σύνδεση και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί Δημιουργία νέας αίτησης.
  2. Η παραλαβή του εγγράφου γίνεται μέσω της θυρίδα σας, το ψηφιακό σας γραμματοκιβώτιο στην πύλη των Ψηφιακών Υπηρεσιών του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας (Μονάδα Βέροιας). Για να μεταβείτε στη θυρίδα σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί Οι Αιτήσεις μου. Εκεί μπορείτε να βρείτε όλα τα έγγραφα που εκδώσατε online, καθώς και να δείτε την πορεία/κατάσταση των αιτήσεων σας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ποιες αιτήσεις μπορείτε να κάνετε:

  • Αντίγραφο Εξιτηρίου,
  • Αντίγραφο Ιατρικού Φακέλου,
  • Βεβαίωση Νοσηλείας,
  • Βεβαίωση Μη εκτέλεσης Εξετάσεων
  • Ιατρική Γνωμάτευση,
  • Χορήγηση CD Αξονικής ή Ακτινολογικών Εξετάσεων,
  • Αίτηση Ανασφάλιστων Ασθενών (Ν. 4368/2016),
  • Γενική Αίτηση
  • Αίτηση Πρακτικής Άσκησης

Για Οδηγίες και επιπλέον διευκρινήσεις μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ, ή να τηλεφωνήσετε στο 23313 51107/247 (Τμήμα Γραμματείας Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας – Μονάδα Βέροιας).

Πρόκειται για έναν προσωπικό, ασφαλή ηλεκτρονικό χώρο (ψηφιακός χαρτοφύλακας) , όπου οι πολίτες αλλά και οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Βέροιας μπορούν να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται τις αιτήσεις τους καθώς και τα έγγραφα που εκδίδονται από τα αρμόδια γραφεία με άμεση και συνεχή ενημέρωση (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) σε κάθε βήμα του αιτήματος τους. Για τους πολίτες η πρόσβαση στη θυρίδα μπορεί να γίνει με κωδικούς Taxisnet, ενώ για τους εργαζόμενους η πρόσβαση γίνεται είτε με τοπικό λογαριασμού, είτε με κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης.

Μπορείτε να κάνετε είσοδο στην υπηρεσία με 2 τρόπους:

  • με τους προσωπικούς κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης (αφορά μόνιμους υπαλλήλους)
  • με τοπικό λογαριασμό (αφορά μη μόνιμους υπαλλήλους)

Για να κάνετε μία νέα αίτηση, καθώς και να δείτε την πορεία της, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Αφού πατήσετε το κουμπί Σύνδεση και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί Δημιουργία νέας αίτησης.
  2. Η παραλαβή του εγγράφου γίνεται μέσω της θυρίδα σας, το ψηφιακό σας γραμματοκιβώτιο στην πύλη των Ψηφιακών Υπηρεσιών του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας (Μονάδα Βέροιας). Για να μεταβείτε στη θυρίδα σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί Οι Αιτήσεις μου. Εκεί μπορείτε να βρείτε όλα τα έγγραφα που εκδώσατε online, καθώς και να δείτε την πορεία/κατάσταση των αιτήσεων σας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ποιες αιτήσεις μπορείτε να κάνετε:

  • Βεβαίωση Προϋπηρεσίας
  • Πιστοποιητικό Ειδίκευσης
  • Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών
  • Βεβαίωση Αποδοχών
  • Βεβαίωση Φόρου
  • Αποδείξεις Μισθοδοσίας
  • Μισθολογική Κατάσταση
  • Γενική Αίτηση Προσωπικού

Για Οδηγίες και επιπλέον διευκρινήσεις μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ, ή να τηλεφωνήσετε στο 23313 51107/247 (Τμήμα Γραμματείας Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας – Μονάδα Βέροιας).

Πριν ξεκινήσετε την συμπλήρωση της αίτησης μπορείτε να δείτε μια σύντομη περιγραφή της, καθώς και τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν να επισυνάψετε.

Για λόγους ασφαλείας το σύστημα μετά από 10’ αδράνειας θα σας αποσυνδέσει. Μπορείτε όμως να αποθηκεύσετε την αίτησή σας και να την υποβάλλετε αργότερα.

Μετά την υποβολή της αίτησης μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της. Η αίτησή σας παίρνει Αριθμό Πρωτοκόλλου και στην συνέχεια χρεώνεται στον αρμόδιο υπάλληλο που θα αναλάβει να την διεκπεραιώσει.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης δεν θα είναι δυνατές περαιτέρω αλλαγές.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία της διεκπεραίωσής της θα αναρτηθεί στην πλατφόρμα το ψηφιακά υπογεγραμμένο έγγραφο απάντησης.

Παρακαλούμε ανεβάστε ένα αρχείο της μορφής doc / pdf / jpg / jpeg / png έως 2 mb.

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη και το ιστορικό των αιτήσεών σας πατώντας το κουμπί ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, ενώ παράλληλα μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Παρακαλούμε να ελέγξετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την είσοδο σας ή την υποβολή της αίτησης σας στο σύστημα, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Πληροφορικής του Νοσοκομείου (τηλ 23313 51159), είτε στο Κεντρικό Πρωτόκολλο (τηλ 23313 51107).

Εάν δεν μπορείτε για οποιοδήποτε λόγο να υποβάλετε αίτηση ηλεκτρονικά στο νέο σύστημα, τότε μπορείτε:

(α) είτε να εξουσιοδοτήσετε κάποιον για να κάνει την αίτηση για λογαριασμό σας

(β) είτε να προσέλθετε στο Νοσοκομείο στο Γραφείο του Κεντρικού Πρωτοκόλλου ώστε να υποβάλλει την αίτηση για λογαριασμό σας ένας υπάλληλος, βάσει των πληροφοριών που θα του παρέχετε.